Πάτρα: Γυναίκα που νοσηλευόταν σε κλινική covid έπεσε στο κενό
Η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αναστάτωσε επικράτησε τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών όταν μία γυναίκα έπεσε στο κενό.
Σύμφωνα με το tempo24 λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος στην Πάτρα, στο κενό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid-19. Αμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ που εντόπισαν την γυναίκα ευτυχώς ζωντανή. Η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια. Δείτε βίντεο από το σημείο της πτώσης της γυναίκας.
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




