Στη ΔΕΘ το βαγόνι-εστιατόριο του Orient Express
Θα είναι τοποθετημένα τα σερβίτσια και τα μαχαιροπήρουνα, με τα οποία απολάμβαναν το φαγητό τους οι VIP ταξιδιώτες του θρυλικού τρένου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ένα από τα βαγόνια του θρυλικού και μεγαλοπρεπούς Orient Express, του τρένου που ενέπνευσε τη μεγάλη συγγραφέα αστυνομικών μυθιστορημάτων Αγκάθα Κρίστι, θα κοσμεί το χώρο της φετινής 85ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για το βαγόνι – restaurant, το οποίο τοποθετήθηκε ήδη μπροστά από το περίπτερο 15 και ακριβώς απέναντι από το Κτίριο Διοίκησης της ΔΕΘ. Οι επισκέπτες του εκθεσιακού κέντρου θα μπορούν να εισέρχονται σε αυτό και θα βλέπουν τον εσωτερικό του χώρο, όπως ήταν έκανε τα ταξίδια του στις ράγες ανά την Ευρώπη. Θα είναι τοποθετημένα τα σερβίτσια και τα μαχαιροπήρουνα, με τα οποία απολάμβαναν το φαγητό τους οι VIP ταξιδιώτες του θρυλικού τρένου.
Όπως αναφέρει στο ethnos.gr ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-XELEXPO, Αλέξανδρος Τσαξιρλής, δεν είναι η πρώτη φορά που η ΔΕΘ φιλοξενεί κατά το διάστημα λειτουργίας της κάποιο βαγόνι του Orient Express. Το ίδιο είχε κάνει και πριν από τέσσερα χρόνια και είχε προκαλέσει το θαυμασμό των χιλιάδων επισκεπτών της. Ο ίδιος σημειώνει ότι το βαγόνι – εστιατόριο τοποθετείται στη φετινή ΔΕΘ στο πλαίσιο της παρουσίας σε αυτήν του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αποτελεί μία συνεργασία του με τον ΟΣΕ.
Το στολίδι του Ελληνικού Σιδηροδρόμου
Πρόκειται, αναμφισβήτητα, για το βαγόνι - στολίδι του ελληνικού σιδηροδρόμου και ένα από τα πιο διάσημα βαγόνια του Orient Express, το οποίο σταθμεύει στον περίβολο του Σιδηροδρομικού Μουσείου Θεσσαλονίκης. Είναι αγγλικής κατασκευής και χρονολογείται από το 1900. Αποτέλεσε κομμάτι του αυθεντικού Orient Express, που από το 1883 ταξίδευε με αφετηρία το Παρίσι έως την Κωνσταντινούπολη και ήταν το περιβόητο τρένο, για το οποίο γυρίστηκαν περισσότερες από 1800 ταινίες.
Το βαγόνι αυτό, μετά από παραχώρηση του ΟΣΕ ΑΕ, ανακαίνισαν οι «Φίλοι του Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης».
Πλέον το βαγόνι είναι λειτουργικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δρομολόγια περιηγητικού ενδιαφέροντος. Από την Ελλάδα αγοράστηκε το 1962. Χρησιμοποιούταν ως το 1998, ενώ μέχρι το 2007 είχε τουριστική χρήση.
Ανασχηματισμός: Η δεξιά «πτέρυγα», οι καραμπόλες και τα ανοιχτά μέτωπα της κυβέρνησης
Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Έληξε το τελεσίγραφο στο ΕΣΥ - Πόσοι εξαιρούνται λόγω ασθένειας
Καιρός: Με βροχές και καταιγίδες μπαίνει το φθινόπωρο – Πού θα σημειωθούν
Εμβόλιο – Νεα μελέτη: Το σκεύασμα της Moderna παράγει διπλάσια αντισώματα από της Pfizer
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr