Κορονοϊός: Πέθανε αρνήτρια γιατρός σε ΜΕΘ στο Βενιζέλειο νοσοκομείο
Εξέπνευσε το απόγευμα της Τετάρτης από βαριά πολυοργανική ανεπάρκεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έφυγε από τη ζωή από επιπλοκές της πανδημίας του κορονοϊού 60χρονη μικροβιολόγος, η οποία ήταν διασωληνωμένη τις τελευταίες ημέρες σε ΜΕΘ στο Βενιζέλειο νοσοκομείο. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γιατρός ήταν αρνήτρια του κορονοϊού και δεν είχε εμβολιαστεί.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, εισήχθη στην κλινική στις αρχές Αυγούστου έχοντας μολυνθεί από Covid-19 και εξέπνευσε το απόγευμα της Τετάρτης από βαριά πολυοργανική ανεπάρκεια.
Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Όχι από ΣτΕ σε αίτημα για αναστολή στους υγειονομικούς
Κορονοϊός: Άνοιγμα σχολείων και αύξηση κινητικότητας φέρνουν φόβους για αύξηση κρουσμάτων
Αφγανιστάν: Χιλιάδες εγκαταλείπουν τη χώρα περπατώντας χιλιόμετρα μέσα στην έρημο
Υποχρεωτικός Εμβολιασμός – Βόρεια Ελλάδα: Πόσοι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί βγήκαν σε αναστολή
Μεσσηνία: Εδώ βρέθηκε τσιμεντωμένο το πτώμα - Θρίλερ με την αγνοούμενη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



