Efood: Στάση εργασίας και μοτοπορεία από τους διανομείς την Τετάρτη
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κινητοποιήσεις οργανώνουν οι διανομείς, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε την Παρασκευή (17/09), με την απόπειρα της εταιρείας efood να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, διεκδικώντας τα αυτονόητα δικαιώματά τους και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη (22/9) μεταξύ 12 και 4μμ.

Το κάλεσμα σε προσυγκέντρωση στο Πεδίο Άρεως είναι στις 11πμ ενώ πρόκειται να ακολουθήσει μοτοπορεία.
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων.

Προκαλεί εκ νέου η Άγκυρα - Πώς διαβάζει η Αθήνα τις τουρκικές κινήσεις
Τα μηνύματα Τσίπρα από τη ΔΕΘ: Η μεσαία τάξη, οι εκλογές και «ο ήλιος που θα ανατείλει»
Λίγο πριν το φινάλε του καλοκαιριού: Η τελευταία απόδραση στην ωραιότερη παραλία της Αττικής
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



