Κορονοϊός – Δράμα: Νεκρός αρνητής που δεν έλαβε την αντιβίωση που του συνέστησαν οι γιατροί
Τι δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 60χρονος αρνητής του κορονοϊού στη Δράμα έχασε τη ζωή του, καθώς σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, δεν έλαβε την αντιβίωση που του σύστησαν οι γιατροί του.

Μιλώντας στο grtimes.gr ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος είπε πως «τα ποσοστά του εμβολιασμού είναι ιδιαίτερα χαμηλά, διότι δυστυχώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δεν πιστεύουν ότι το εμβόλιο είναι ο μόνος τρόπος να επιστρέψουμε σε μια κανονική ζωή. Μόλις παραβρέθηκα σε κηδεία ενός 60χρονου αρνητή, ο οποίος ενώ νόσησε και του χορήγησαν αντιβίωση, εκείνος δεν την πήρε».
Μίνι lockdown σε Δράμα, Καστοριά, Ξάνθη
Σημειώνεται πως τόσο η Δράμα, όσο και η Καστοριά και η Ξάνθη βρίσκονται στο επίπεδο 4 του επιδημιολογικού χάρτη, και επιβλήθηκαν από σήμερα, Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου αυστηρά μέτρα.
Συγκεκριμένα επιβλήθηκαν:
- Απαγόρευση κυκλοφορίας από 01:00 το βράδυ έως 06:00 το πρωί, με εξαίρεση λόγους εργασίας και σοβαρούς λόγους υγείας.
- Απαγόρευση μουσικής καθ’ όλο το εικοσιτετράωρο σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και ψυχαγωγίας.
Τα μέτρα ισχύουν από σήμερα, Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου και ώρα 06.00 έως την Παρασκευή 1η Οκτωβρίου και ώρα 6:00.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



