Θεσσαλονίκη: Εκβίαζε γιατρό και απειλούσε τη ζωή του
Ζητούσε χρήματα, για να μην τον καταγγείλει στην Επιθεώρηση Εργασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Χρηματικό ποσό, για να μην τον καταγγείλει στην Επιθεώρηση Εργασίας, ζητούσε από 47χρονο γιατρό στη Θεσσαλονίκη 43χρονος αλλοδαπός, ο οποίος συνελήφθη για απόπειρα εκβίασης. Ο 43χρονος εργαζόταν ως υπάλληλος καθαρισμού στο ιατρείο από το 2015 μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2018, οπότε και αποχώρησε.
Το απόγευμα της Τετάρτης ο συλληφθείς πήγε στο σπίτι του γιατρού και άρχισε να τον εκβιάζει, ζητώντας του χρηματικό ποσό. Όταν ο γιατρός αρνήθηκε να του δώσει χρήματα, ο 43χρονος άρχισε να απειλεί τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα του 47χρονου και της οικογένειάς του.
Ο γιατρός κατήγγειλε το γεγονός στην αστυνομία και η τελευταία εντόπισε τον 43χρονο. Δικογραφία για υπεξαίρεση σχηματίστηκε και σε βάρος της 34χρονης συζύγου του, η οποία εργαζόταν ως οικιακή βοηθός στον παθόντα, διότι μετά τη λύση της συνεργασίας τους ο 47χρονος ζήτησε την επιστροφή των κλειδιών που της είχε παραδώσει, δίχως αυτή να τα επιστρέψει.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




