ΜΜΜ: Αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ για τους «μυστικούς επιβάτες» στην Αθήνα
«Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής εκμεταλλεύονται για μια ακόμα φορά την πανδημία για να κάνουν «δουλειές» επισημαίνουν σε δήλωσή του οι τομεάρχες Μεταφορών, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Βροχή απευθείας αναθέσεων στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και εκμετάλλευση της πανδημίας για να κάνουν «δουλειές», καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία με αφορμή την έναρξη των ελέγχων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τους «μυστικούς επιβάτες», ύστερα και από τη δημοσιοποίηση της σχετικής σύμβασης με ιδιωτική εταιρία από το «ethnos.gr» στις 28 Σεπτεμβρίου.
«Τη στιγμή που η κυβέρνηση Μητσοτάκη απαξιώνει συστηματικά τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες εν μέσω πανδημίας, με σκοπό την ιδιωτικοποίηση τους. Μισθώνει ακατάλληλα λεωφορεία και προχώρα σε αδιαφανείς συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ, ενώ έχει ακυρώσει τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για 750 νέα λεωφορεία. Προχωρεί σε βροχή απευθείας αναθέσεων, όπως η αγορά γαντιών για τον ΟΣΥ από επιπλάδικο στις Σέρρες. Θεωρεί πως το επίπεδο του συγκοινωνιακού έργου θα αναβαθμιστεί με την πρόσληψη «Μυστικών Επιβατών» από ιδιωτική εταιρεία, εκ μέρους του ΟΑΣΑ. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής εκμεταλλεύονται για μια ακόμα φορά την πανδημία για να κάνουν «δουλειές»», σημειώνουν σε κοινή δήλωσή τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης.
Οι δύο τομεάρχες καλούν τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Μεταφορών:
- Να εξασφαλίσουν υγειονομικά ασφαλείς συνθήκες μετακίνησης και εργασίας για επιβάτες και εργαζομένους στα ΜΜΜ.
- Να προσλάβουν οδηγούς, τεχνικούς και άλλο προσωπικό, με διαφανείς διαδικασίες, για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών και τον έλεγχο των υπηρεσιών τους.
«Το μόνο «μυστικό» που κρατούν είναι το σχέδιο για την προστασία της δημόσιας Υγείας και την αναβάθμιση των ΜΜΜ. Όλα τα άλλα είναι φανερά, ολοφάνερα» καταλήγουν.
Τι θα κάνουν οι «μυστικοί επιβάτες»
Σύμφωνα με την υπογραφείσα σύμβαση, οι ...κατάσκοποι των ΜΜΜ θα επιβιβάζονται σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ, αλλα και στην αστική ζώνη του προαστιακού σιδηροδρόμου και θα ελέγχουν οκτώ βασικούς δείκτες και συγκεκριμένα:
- Τη διαθεσιμότητα
- Την προσβασιμότητα
- το χρόνο μετακίνησης
- το επίπεδο πληροφόρησης
- την εξυπηρέτηση των επιβατών
- την άνεση
- την ασφάλεια και
- την επίδραση στο Περιβάλλον
Ειδικά σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια θα αξιολογούν τον προγραμματισμό, τη διάρκεια, τη στάση ή τον σταθμό αν πρόκειται για μέσο σταθερής τροχιάς, την διαδικασία επιβίβασης και αποβίβασης, το εσωτερικό οχημάτων και συρμών, την τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κορονοιό, ενώ θα αξιολογούν και τον οδηγό και όπως προκύπτει θα μιλούν και με επιβάτες.
Συνολικά θα συγκεντρωθούν 1.000 μυστικές αξιολογήσεις σε συγκεκριμένα δρομολόγια των ΜΜΜ Αθήνας και Πειραιά, τα οποία θα επιλέξει ο ΟΑΣΑ. Η διάρκεια της υπηρεσίας, η οποία επίσης δόθηκε με ανάθεση, έχει υπολογιστεί σε 34 μέρες μαζί με την επεξεργασία των συνεντεύξεων, ενώ το κόστος του έργου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ είναι 19.840 ευρώ.
Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθούν από 200 αξιολογήσεις σε κάθε μέσο, ενώ το έργο θα αναλάβουν συνολικά 50 ερευνητές σε καθημερινή βάση, με τη μεθοδολογία των μυστικών επισκέψεων – μετακινήσεων.
Self test: Δήλωση για φοιτητές στο edupass.gov.gr - Μαθητές στο self-testing.gov.gr
Καιρός: Σημαντική επιδείνωση και κακοκαιρία διαρκείας – Πρόγνωση Μαρουσάκη
Εμβόλιο για κορονοϊό: Νέα μελέτη αποκαλύπτει κατά πόσο εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ιό
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr