Προσοχή σε νέα απάτη μέσω SMS: «Έχετε σταλεί σε καραντίνα για 10 ημέρες»
Προσοχή στα «μηνύματα covid19»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια νέα μέθοδο εξαπάτησης των πολιτών έχουν επινοήσει επιτήδειοι, που δρουν μέσω αποστολής SMS στα κινητά, για να αντλήσουν τα δεδομένα του χρήστη.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ το εν λόγω μήνυμα ενημερώνει τον χρήστη ότι δήθεν μπαίνει σε καραντίνα, με μια διατύπωση ωστόσο που μαρτυρά την αναξιοπιστία του. «Έχετε σταλεί σε καραντίνα για 10 ημέρες». Ακολούθως, παρατίθεται ένας σύνδεσμος (link) τον οποίο ο χρήστης δεν πρέπει να ακολουθήσει.

Στην περίπτωση που το πράξει, οι επιτήδειοι θα έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα, έως και κωδικούς πρόσβασης λ.χ. σε υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής (web banking), με κίνδυνο να χάσει ακόμα και χρήματα.

«Ράλι» στην ενέργεια: Νέα μέτρα στήριξης ανακοινώνει η κυβέρνηση
Βουλή: Η συμφωνία Ελλάδας – Γαλλίας κυρώθηκε, οι διαφωνίες παρέμειναν
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα: Όλα όσα αλλάζουν - Ποιες δεν θα γίνονται δεκτές ως έξοδα
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



