Γιαννιτσά: Έλληνες μάλωσαν με Σκοπιανό και του έβγαλαν τις πινακίδες
Οι τρεις άνδρες αλληλομηνύθηκαν και όλοι τους θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καβγάς μεταξύ οδηγών από την Ελλάδα και την πΓΔΜ ξέσπασε στα Γιαννιτσά. Όλα συνέβησαν στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης - Έδεσσας, όταν ένας Έλληνας μάλωσε σε ένα φανάρι με έναν Σκοπιανό, σύμφωνα με το thestival.gr.
Στον καβγά πήρε μέρος και ένας ακόμη οδηγός που περνούσε από το σημείο και πήρε το μέρος του Έλληνα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο καβγάς δεν έμεινε εκεί. Οι δύο Έλληνες οδηγοί ακολούθησαν τον Σκοπιανό και αφού εντόπισαν το αυτοκίνητό του σταματημένο κοντά στο Μαυροβούνι, του έβγαλαν τις πινακίδες.
Στο σημείο έφτασαν άμεσα αστυνομικοί, οι οποίοι συνέλαβαν και τους τρεις οδηγούς. Οι τρεις άνδρες αλληλομηνύθηκαν. Ο Σκοπιανός έκανε μήνυση για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και κλοπή και οι δύο Έλληνες με τη σειρά τους για ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμιση.
Όλοι τους θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Πηγή: thestival.gr
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




