Θεσσαλονίκη: Πήρε εξιτήριο ο 16χρονος που τραυματίστηκε σε αγώνα motocross
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ευτυχή κατάληξη είχε η περιπέτεια για τον 16χρονο που τραυματίστηκε σε αγώνα Motocorss στα Γιαννιτσά. Ο ανήλικος που νοσηλευόταν για τρεις εβδομάδες στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, πήρε εξιτήριο και σήμερα αναμένεται να επιστρέψει στη Μυτιλήνη. Ο πατέρας του 16χρονου, ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος και χαρούμενος, γιατί οι γιατροί του είπαν ότι ο γιος του σώθηκε από θαύμα. Σημειώνεται ότι ένας 27χρονος που επίσης είχε τραυματιστεί στο ίδιο περιστατικό δεν τα κατάφερε και κατέληξε πριν λίγες μέρες.
Το ατύχημα σημειώθηκε όταν ένα αναβάτης που συμμετείχε στον αγώνα έχασε τον έλεγχο της μηχανής του και χτύπησε τους δύο θεατές.
Οι δύο θεατές διακομίστηκαν αρχικά στο νοσοκομείο Γιαννιτσών με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, αλλά οι γιατροί διαπίστωσαν ότι ήταν σοβαρά τραυματισμένοι και στη συνέχεια τους μετέφεραν στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



