Κορονοϊός - Λάρισα: Νεκροί 52χρονος προπονητής και 42χρονη μητέρα -Ήταν ανεμβολίαστοι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο συμπολίτες μας στη Λάρισα, ένας 52χρονος προπονητής και μία 42χρονη μητέρα ανήλικων παιδιών, «έφυγαν» από τη ζωή έχοντας νοσήσει από κορονοϊό, ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ ήταν και οι δύο ανεμβολίαστοι.
Ο 52χρονος προπονητής, Γιώργος Ριζόπουλος δεν ήθελε να εμβολιαστεί επειδή φοβόταν. «Κολλήσαμε την ίδια ημέρα, όμως εκείνος δεν τα κατάφερε, δεν ήθελε να εμβολιαστεί, φοβόταν, "μαλώσαμε" για να το κάνει αλλά δεν ήθελε. Για μένα έφυγε ένας αδερφός…», δήλωσε φίλος του στον τηλεοπτικό σταθμό STAR.
Ο γνωστός προπονητής νοσούσε με κορονοϊό στο σπίτι του, τον αντιμετώπιζε με φαρμακευτική αγωγή, όμως επιδεινώθηκε η κατάστασή του και νοσηλεύτηκε για πολλές ημέρες στην ΜΕΘ.
Ανείπωτη θλίψη και για την 42χρονη Λαρισαία η οποία ήταν μητέρα ανήλικων παιδιών και έφυγε από την ζωή λίγες ημέρες μετά την ανάρρωσή της από τον ιό. «Την Κυριακή το απόγευμα που είχε γενέθλια ο γιος της, φάγανε, κόψανε το γλυκό, και είπε ότι δεν αισθάνεται καλά, είχε εφίδρωση και …γεια σας», είπε γειτόνισσα της άτυχης γυναίκας. Σύμφωνα με το STAR, ήταν και εκείνη και ο σύζυγός της ανεμβολίαστοι, κολλήσανε κορονοϊό, αλλά δεν πήγαν στο νοσοκομείο. «Βρήκα την μητέρα του συζύγου και μου είπε ότι δήθεν ένας πνευματικός τους είχε επηρεάσει», πρόσθεσε η γειτόνισσα της 42χρονης.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




