Αγρίνιο: Διασωληνώθηκε εκτός ΜΕΘ η αδερφή του Μητροπολίτη Αιτωλίας - Νοσεί με κορονοϊό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας της αδελφής του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά, η οποία πλέον έχει διασωληνωθεί στο νοσοκομείο Αγρινίου. Η γυναίκα νοσεί με κορονοϊό.
Η 75χρονη γυναίκα έχει διασωληνωθεί εκτός ΜΕΘ, αφού αφενός η ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγρινίου έχει πάψει από το καλοκαίρι να λειτουργεί ως ΜΕΘ κορονοϊού και αφετέρου διότι κρίνεται αδύνατη η διακομιδή της τη δεδομένη στιγμή.
Δύσκολη κατάσταση
Η ασθενής διακομίστηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου από την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, όταν ο αδερφός της, Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας, είχε μεταφερθεί διασωληνωμένος στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», όπου νοσηλεύεται ακόμη.
Η κατάστασή της υγείας της θεωρείται εξαιρετικά ασταθής από τους ιατρούς που την παρακολουθούν και οι επόμενες ώρες είναι κρίσιμες.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



