Θεσσαλονίκη: Έστησαν κορονοπάρτι στις τουαλέτες καταστήματος – Πρόστιμο και λουκέτο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Γλέντι…στις τουαλέτες καταστήματος έστησαν πολίτες στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης την αλλαγή του χρόνου.
Πρόστιμα και λουκέτο για το κορονοπάρτι
Συγκεκριμένα, το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς και αψηφώντας τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού, ομάδα ατόμων έστησε τρικούβερτο γλέντι στο υπόγειο του καταστήματος με μουσική, χορό, άφθονα ποτά και οι απαγορεύσεις… περίπατο.
Μάλιστα, 27χρονος βιντεοσκόπησε την όλη δράση και την κοινοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι άλλοι στήσανε μπουζούκια στις τουαλέτες, αλλά φταίει η κυβέρνηση που δεν έφτιαξε 10 εκατομμύρια ΜΕΘ σύμφωνα με τον Πολακη. pic.twitter.com/hmfzBmlKVU
— Δημόσιος Υπάλληλος (@Tou_Dhmosiou) January 1, 2022
Μετά από έλεγχο αστυνομίας συνελήφθησαν τόσο ο 27χρονος που ανήρτησε το βίντεο όσο και η 22χρονη υπεύθυνη του καταστήματος. Οι αρχές βεβαίωσαν και το πρόστιμο 5.000 ευρώ, ενώ το κατάστημα αναστέλλει τη λειτουργία του καθώς παραβίασε τα μέτρα κατά της εξάπλωσης ασθενειών, σύμφωνα με το thestival.gr.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



