«Ιπποκράτειο»: Κατέληξε το βρέφος που γεννήθηκε πρόωρα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατέληξε στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, λόγω της ιδιαίτερα πρόωρης γέννησής του, το βρέφος που ήρθε στη ζωή μετά από κύηση μόλις 22 εβδομάδων, επειδή η 36χρονη ανεμβολίαστη μητέρα του παρουσίασε πολύ βαριά συμπτώματα κορονοϊού κι έπρεπε να διασωληνωθεί.
Το βρέφος δεν έπασχε από κορονοϊό και όπως ανέφεραν στο ethnos.gr γιατροί του «Ιπποκρατείου», αυτό συμβαίνει σχεδόν στο 99% των περιπτώσεων των παιδιών που γεννιούνται από μητέρες που νοσούν από κορονοϊό.
Σημειώνουν ακόμα ότι λίγο-πολύ ήταν αναμενόμενη μια τέτοια εξέλιξη, αφού το βρέφος δεν είχε συμπληρώσει ούτε πέντε μήνες κύηση.
Η 36χρονη έφτασε στο «Ιπποκράτειο» στην εφημερία της Κυριακής 2 Ιανουαρίου, με βαριά συμπτώματα κορονοϊού. Οι γιατροί έκριναν ότι πρέπει να διασωληνωθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας και της αφαίρεσαν το βρέφος με καισαρική τομή. Η 36χρονη λεχώνα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του νοσοκομείου
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



