Παθολόγος Νοσοκομείου Γεννηματά: 10 διασωληνωμένοι περίμεναν εκτός θαλάμου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δραματική είναι η έκκληση της Γεωργίας Φιλίππα, παθολόγου στο νοσοκομείο Γεννηματας, η οποία μιλώντας το Open και την εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει» πώς διασωληνώνονται ασθενείς και εκτός ΜΕΘ και ότι δεν έχουμε αποκλιμάκωση της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα μας, επισημαίνοντας ότι «στο Γεννηματά μπορεί να φτάσουν ακόμη και στα 30 ράντζα. Και να τελειώσουν και τα ράντζα!»
«Δύο χρόνια δεν έχει παρθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο από αυτά που έχουμε ζητήσει για να μπορέσει λίγο να προβλεφθεί και να κατευνάσει έτσι λίγο αυτή η πανδημία. Η κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία και στο Γεννηματάς είναι τραγική. Προειδοποιούμε για πολλοστή φορά ότι το Δημόσιο Σύστημα Υγείας παρουσιάζει πλήρη ανεπάρκεια στο να καλύψει βασικές ανάγκες και με αξιοπρέπεια των ασθενών και των εργαζομένων», ανέφερε.
«Σε κάθε εφημερία οι τελευταίοι ασθενείς δε βρίσκουν κρεβάτι. Στο Γεννηματά μπορεί να φτάσουν ακόμη και στα 30 ράντζα. Και να τελειώσουν και τα ράντζα!», ανέφερε η κ. Γεωργία Φιλίππα
«Την τελευταία εβδομάδα, 10 διασωληνωμένοι περίμεναν εκτός θαλάμου! Γι' αυτό μετράμε 100 θανάτους μετά από 2 χρόνια πανδημίας. Οι περισσότεροι είναι ανεμβολίαστοι», συμπλήρωσε.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



