Θεσσαλονίκη: Λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε σε δέντρο -Ένας τραυματίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα από την τρελή πορεία ενός ακυβέρνητου λεωφορείου του ΟΑΣΘ το πρωί της Τετάρτης, στην οδό Βρυούλων, στην Καλαμαριά, στη Θεσσαλονίκη.
Το λεωφορείο της γραμμής 4, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες έπεσε πάνω σε σταθμευμένα οχήματα, ένα εκ των οποίων ήταν ταξί, αλλά και σε δέντρα.
Στο λεωφορείο δεν επέβαιναν επιβάτες, παρά μόνο ο 60χρονος οδηγός, ο οποίος τραυματίστηκε από τα θραύσματα γυαλιών και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Ο άνδρας φέρει κακώσεις σε άνω και κάτω άκρα.
Όπως δήλωσε ο οδηγός του ταξί, ο οδηγός του λεωφορείου βρισκόταν εκτός του οχήματος και έτρεχε να το προλάβει με τα πόδια, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ακριβώς δίπλα από εκεί που κατέληξε το λεωφορείο βρίσκεται παιδικός σταθμός.
Τα σενάρια του ατυχήματος
Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr οι Αρχές εξετάζουν δύο διαφορετικά σενάρια από την στιγμή που ο οδηγός κατέβηκε από το λεωφορείο για να ελέγξει κάτι μηχανολογικό. Είτε έβαλε χειρόφρενο και αυτό λύθηκε, είτε ξέχασε να βάλει και το λεωφορείο ξεκίνησε την τρελή πορεία του.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



