Δημαρχείο Θεσσαλονίκης: Παράσταση διαμαρτυρίας για το θάνατο του αστέγου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν μέλη εργατικών σωματείων και του ΠΑΜΕ, με αφορμή τον θάνατο ενός 60χρονου άστεγου, την Τρίτη 25 Ιανουαρίου, στην πλατεία Αριστοτέλους.
«Δεν ανεχόμαστε να χάνονται ζωές από το κρύο», ανέγραφε το πανό που σήκωσαν οι διαμαρτυρόμενοι, αντιπροσωπεία των οποίων συναντήθηκε με το γενικό γραμματέα του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μίμη Φωτόπουλο και τού εξέθεσε τα αιτήματά τους.
«Μας διαβεβαίωσε ότι έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα σε δομές του δήμου, ωστόσο εμείς σαν εργατικά σωματεία απαιτήσαμε να εξαντληθούν όλα τα μέσα, για να στηριχθούν οι ευάλωτες ομάδες και λόγω της ενεργειακής φτώχειας και λόγω του ψύχους», δήλωσε το μέλος του γενικού συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ Γιάννης Κουρμούλης.
Οι διαμαρτυρόμενοι ζήτησαν ακόμα να ανοίξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θερμαινόμενες αίθουσες και να εξασφαλιστεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και σίτιση των αστέγων.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




