Μετρό Θεσσαλονίκης: Βίντεο από την παραλαβή του 18ου συρμού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ολοκληρώθηκε σήμερα Πέμπτη η παραλαβή των συρμών για το Μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίοι θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή του έργου, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως το Σταθμό Νέα Ελβετία.
Πρόκειται για 18 συρμούς, που είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι και εξοπλισμένοι με συστήματα υψηλής τεχνολογίας, ώστε να διασφαλίζεται η άριστη λειτουργία τους αλλά και η αναβαθμισμένη εμπειρία μετακίνησης και η ασφάλεια των επιβατών.
Υπενθυμίζεται ότι τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγους μήνες και όπως επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σε σημερινό του tweet: «Είμαστε αποφασισμένοι να παραδώσουμε στην Θεσσαλονίκη το Μετρό που περιμένει τόσα χρόνια. Το μετρό που της αξίζει».
Ολοκληρώσαμε την παραλαβή των συρμών για το Μετρο Θεσσαλονίκης που θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή του έργου, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως το Σταθμό Νέα Ελβετία.
— Κώστας Καραμανλής (@karamanlis_k) February 17, 2022
1/4 pic.twitter.com/zwpqLacj50
Σημειώνεται ότι ο συρμός, ο οποίος παραλήφθηκε ήταν ο 18ος και τελευταίος συρμός της πρώτης προμήθειας του στόλου. Στόχος της κυβέρνησης είναι να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα που έχει θέσει και το μετρό να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς στο τέλος του 2023.
Δοκιμαστικά δρομολόγια διενεργούνται το τελευταίο εξάμηνο, ενώ έχει προκηρυχθεί και διαγωνισμός για 15 νέους συρμούς που αφορούν στο δίκτυο του Μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή τόσο στη Βασική Γραμμή του Μετρό, καθώς και στην επέκταση προς Καλαμαριά.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Αττικό Μετρό, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα ενσωματώνει τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά δεδομένα και τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας και λειτουργικότητας, που θα το καταστήσουν όχι μόνο καλύτερο απ΄αυτό της Αθήνας, αλλά και το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι:
- 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα
- 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
- 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό
- συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβαθρών κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού
- δημιουργία αμαξοστασίου έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαίας
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr