Θεσσαλονίκη: Βαρύτατες διώξεις για τους θανάτους από κορονοϊό 26 ηλικιωμένων σε γηροκομείο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για παραβίαση περί μολυσματικών ασθενειών, που οδήγησε στο θάνατο 26 ηλικιωμένους από κορονοϊό σε γηροκομείο της Θέρμης, άσκησε η εισαγγελία Θεσσαλονίκης, μετά το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για την υπόθεση.
Οι θάνατοι των ηλικιωμένων σημειώθηκαν από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Σύμφωνα με την έρευνα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας διαπιστώθηκε ότι στο γηροκομείο νοσηλεύονταν υπεράριθμοι τρόφιμοι, αφού από 88 που θα έπρεπε, ήταν τελικά 156 ηλικιωμένοι. Επίσης, οι εργαζόμενοι επαρκούσαν για να περιθάλψουν 88 ασθενείς.
Να σημειωθεί ότι στο ισόγειο της μονάδας υπήρχαν περισσότερα κρεβάτια, από όσα προβλεπόταν και μάλιστα σε απόσταση λιγότερη του ενός μέτρου. Επίσης και σύμφωνα με το πόρισμα, δεν έγιναν τα δειγματοληπτικά τεστ που προβλέπονταν ενώ υπήρξαν και αντιφάσεις στην ενημέρωση των συγγενών των ηλικιωμένων.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



