ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες που εγκλωβίστηκαν λόγω κακοκαιρίας Ελπίς – Άνοιξε η πλατφόρμα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σε λειτουργία τέθηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις προς τους επιβάτες που είχαν εγκλωβιστεί στο χιονιά της κακοκαιρίας «Ελπίς».
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε τους επιβάτες, οι οποίοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου 2022, για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προχωρήσουν ώστε να λάβουν την αποζημίωση ύψους 1.000 ευρώ.
Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ από την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου μέχρι και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022. Παρακαλούνται οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι επιλογές για την αποζημίωση των 1.000 ευρώ
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι δικαιούχοι επιβάτες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για μία από τις κατωτέρω επιλογές:
α) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 1.150 ευρώ.
β) τη χορήγηση εκπτωτικών κουπονιών ταξιδίου (vouchers) απεριόριστης ισχύος, μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε εισιτηρίου ή κάρτας διαδρομών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής αξίας 550 ευρώ, καθώς και καταβολής χρηματικού ποσού 500 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.
γ) την καταβολή χρηματικού ποσού 1.000 ευρώ μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο αιτών.
Η διαδικασία υποβολής της αίτησης
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλεί τους πολίτες για τη σωστή συμπλήρωση όλων των στοιχείων που ζητούνται ακόμη και των μη υποχρεωτικών, διότι αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία αξιολόγησης των αιτημάτων.
Για την επιτυχή υποβολή της αίτησής σας, είναι απαραίτητη η δήλωση του αριθμού εισιτηρίου σας με το οποίο ταξιδέψατε. Σε περίπτωση μη χορήγησης της πληροφορίας αυτής, η αίτηση σας δεν θα εξετασθεί, εκτός από την περίπτωση κατά την οποία είχατε αποδεδειγμένα παραδώσει το εισιτήριό σας σε ένα από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αποζημίωση εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την έκβαση του αιτήματος σας.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δύναται να επικοινωνήσει μαζί σας κατά την αξιολόγηση του αιτήματος για παροχή επιπλέον διευκρινίσεων ή / και στοιχείων.Η συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης είναι απαραίτητη για την αξιολόγηση του αιτήματός σας.
Αξιολόγηση αίτησης και ικανοποίηση αιτήματος:
- Η προθεσμία για την υποβολή των αιτημάτων είναι έως και Παρασκευή 11/3/2022
- Σύντομα θα αρχίσει η διαδικασία εξέτασης των αιτημάτων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει τους επιβάτες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την πορεία του αιτήματος τους.Για οποιαδήποτε περαιτέρω σχετική πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα : 2130121006, 2130121007 Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως 16:00, ή αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: claims@trainose.gr
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr