Κάηκε το σπίτι ανέργου από κεριά και μένει στα παγκάκια (vid)
Ο κ. Διονύσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι οικοδόμος και είχε μείνει άνεργος. Γι' αυτό και δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με κεριά ζούσε ένας συμπολίτης μας στη Δραπετσώνα. Ο άνθρωπος αυτός είχε οικονομικά προβλήματα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, η ΔΕΗ του έκοψε το ρεύμα. Γι' αυτό και άναβε κεριά για να έχει φως. Όμως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το σπίτι του πήρε φωτιά και έτσι αυτός ο άνθρωπος έμεινε στο δρόμο.
Όπως αναφέρει ο κ. Διονύσης στο OPEN TV και την εκπομπή Ώρα Ελλάδος, εδώ και λίγες ημέρες μένει στα παγκάκια. «Ήρθαν υπάλληλοι του δήμου για να καταγράψουν τις ζημιές. Καθυστερούν», λέει ο ίδιος και συνεχίζει: «Εγώ ό,τι έπαθα, το έπαθα. Αύριο κλείνει μια βδομάδα. Εδώ και 15 μέρες μας έκοψαν το ρεύμα. Είναι αδύνατον να πληρώσω εγώ αυτούς τους λογαριασμούς».
Ο κ. Διονύσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι οικοδόμος και είχε μείνει άνεργος. Γι' αυτό και δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Και ζητεί να βρεθεί ένα μέρος για να κοιμάται τα βράδια.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



