Ανδραβίδα: Ομολόγησε το τετραπλό φονικό ο 60χρονος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο τετραπλό φονικό στην Ανδραβίδα αφού ο 60χρονος ιδιοκτήτης του σπιτιού της οικογένειας που συνελήφθη λίγο μετά τα μεσάνυχτα στην Πάτρα ομολόγησε το έγκλημα.
Σημειώνεται πως επειδή έχει παρέλθει το αυτόφωρο αναμένεται η έκδοση εντολής του Εισαγγελέα για να περάσει την πόρτα του ανακριτή Αμαλιάδας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο 60χρονος μεταφέρθηκε το πρωί του Σαββάτου από την Πάτρα στον Πύργο και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηλείας, όπου κατά τη διάρκεια της προανάκρισης, ομολόγησε ότι εκείνος σκότωσε το ζευγάρι και τα δύο μικρά παιδιά.
Υπενθυμίζεται πως ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη μετά τα μεσάνυχτα στην Πάτρα μετά από συντονισμένη επιχείρηση και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Μέγαρο Αχαΐας. Το αυτοκίνητο του, ένα μπλε φορτηγάκι, εντοπίστηκε αρχικά στην εθνική οδό Πατρών – Πύργου. Τη διαδρομή του ακολουθούσε διακριτικά η Αστυνομία, η όποια έστησε μπλόκο στη συμβολή της Πατρών – Κλάους και Ελευθερίου Βενιζέλου.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



