Στα χέρια του Ιβάν Σαββίδη περνάει το πρώην Maison Crystal
Εδώ και περισσότερα από έξι χρόνια το κτίριο εγκαταλείφθηκε στη φθορά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πρώην αναψυκτήριο «Maison Crystal», ένα από τα ελάχιστα κτίρια που βρίσκονται στη νέα παραλία της Θεσσαλονίκης, πέρασε στην εταιρεία Dimera, η οποία είναι συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη. Το κτίριο ανήκει στο Δήμο Θεσσαλονίκης και η Dimera το απέκτησε ως πλειοδότης δημοπρασίας για την εκμίσθωση του ακινήτου για τα επόμενα έξι χρόνια, με δικαίωμα παράτασης άλλων τριών ετών.
Για την εκμίσθωση του ακινήτου και την επαναλειτουργία του ως αναψυκτηρίου θα δίνεται ετησίως το ποσό των 262.000 ευρώ. Μόλις η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Θεσσαλονίκης κατακυρώσει τη δημοπρασία, κάτι που αναμένεται να γίνει άμεσα, θα υπογραφεί η σύμβαση με τον πλειοδότη. Ο τελευταίος θα αναλάβει και τη διαμόρφωση του χώρου γύρω από το αναψυκτήριο, το οποίο την τελευταία εξαετία εγκαταλείφθηκε στη φθορά, αν και στο παρελθόν γνώρισε στιγμές μεγάλης αίγλης.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




