Αυξήσεις έως και 35% διεκδικούν οι εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ
Η Γενική Συνέλευση μετατέθηκε για την Πέμπτη 21.02🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αυξήσεις έως και 35% ζητούν οι εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ, διακόπτοντας μέλη του Σωματείου Εργαζομένων την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας την Τετάρτη (06.02).
Σύμφωνα με πληροφορίες, εργαζόμενοι επικαλούνται ότι, πλέον, η χώρα βρίσκεται εκτός μνημονίου και αξιώνουν την επιστροφή των μισθών τους στο 2009, καθώς στα πρώτα χρόνια της κρίσης οι μισθοί στις ΔΕΚΟ είχαν υποστεί περικοπή της τάξεως του 35%.
Οι εργαζόμενοι ζητούν την πλήρη αποκατάσταση των αμοιβών τους με απόφαση της διοίκησης, καθώς -όπως υποστηρίζουν- η ΕΥΑΘ δεν επιχορηγείται ούτε κατά ένα ευρώ από τον προϋπολογισμό του κράτους, αντίθετα εισφέρει στα κρατικά ταμεία με μερίσματα από τα κέρδη κάθε χρήσης.
Η Γενική Συνέλευση τής Τετάρτης είχε ως κύριο θέμα την αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου μετά και την απομάκρυνση των ΑΝΕΛ από την κυβέρνηση.
Εξαιτίας της παρέμβασης, η ΕΥΑΘ αποφάσισε να αναβάλλει τη σημερινή ΓΣ και να τη μεταθέσει για την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, και πάλι στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στις 11:00.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



