Σε λειτουργία το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Στην παρουσίαση του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών προχώρησε σήμερα Τρίτη η Ο.ΣΥ. (Οδικές Συγκοινωνίες), με στόχο να μειώσει τόσο τον χρόνο όσο και το κόστος αποκατάστασης των οχημάτων της εταιρίας, τα οποία απαρτίζουν έναν από τους γηραιότερους στόλους συγκοινωνιακής εταιρίας στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με την ΟΣΥ, σε λιγότερο από ένα μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία, κάτι που έως τώρα θεωρούνταν αδύνατο.
Εν αναμονή των πορισμάτων για τα τρία λεωφορεία που έπιασαν φωτιά μέσα σε διάστημα περίπου 2,5 μηνών, αλλά και της έκβασης του εν εξελίξει διαγωνισμού για την προμήθεια νέων οχημάτων, η ΟΣΥ φιλοδοξεί με τη νέα επισκευαστική υποδομή να συγκεντρώσει τις εργασίες επισκευής ώστε να επιτύχει:
- Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν.
- Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
- Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
- Αύξηση της παραγωγής
- Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών
- Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.
- Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών).
Η παρουσίαση του συνεργείου πραγματοποιήθηκε σε εκδήλωση στην κεντρική επισκευαστική βάση, στην οποία παραβρέθηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο υφυπουργός, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, καθώς και η Διοίκηση της εταιρείας.
Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του μετά την επίσημη έναρξη εργασιών ο κ. Καραμανλής, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα. Επίσης λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες: «Επομένως η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών σημαίνει: Ακόμα περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο. Εκσυγχρονισμός του στόλου. Ασφάλεια στις μετακινήσεις», σημείωσε.
Ο υπουργός υπενθύμισε ότι σε διάστημα δύο ετών έγιναν προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια και ενισχύθηκε ο στόλος των αστικών λεωφορείων.
«Ήδη σήμερα κυκλοφορούν 500 περισσότερα λεωφορεία, είτε με το leasing, είτε με τα ΚΤΕΛ, στο δίκτυο της ΟΣΥ», πρόσθεσε υπογραμμίζοντας πως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη ήταν από τις λίγες πόλεις στην Ευρώπη, στις οποίες σε καιρό πανδημίας και ενώ η ζήτηση για συγκοινωνίες μειωνόταν, αυξήθηκε η προσφορά.
Τη σπουδαιότητα του έργου, που προσδίδει υπεραξία στη λειτουργία της Ο.ΣΥ. Α.Ε., επισήμανε και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος.
«Με τη Δημιουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, η Ο.ΣΥ. αποκτά τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει γρήγορα και με λιγότερο κόστος τις βλάβες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση. Είναι, επίσης, εντυπωσιακό ότι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα, αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά» τόνισε.
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς επεσήμανε «τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει την τελευταία διετία, όχι μόνο οι Διοικήσεις των οργανισμών, αλλά και οι τεχνίτες, οι οποίοι έβαλαν και βάζουν πλάτη για να αυξηθεί το συγκοινωνιακό έργο».
Η εκδήλωση έγινε παρουσία της Διοίκησης του ΟΑΣΑ, των Γενικών Διευθυντών και των Διευθυντών της ΟΣΥ και των προέδρων των Συνδικάτων των Εργαζομένων.
«Ο ψηφιακός ανασχηματισμός της ΟΣΥ με την αλλαγή της παραγωγικής διαδικασίας στη συντήρηση εκσυγχρονίζει την Ο.ΣΥ. στις πλέον Σύγχρονες Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου.
Η ΟΣΥ σε αριθμούς
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η ΟΣΥ στα τέλη του 2020 απασχολούσε 4.652 εργαζομένους, ενώ προχωρούσαν οι προσλήψεις 367 οδηγών και 56 τεχνιτών.
Ο ενεργός στόλος της εταιρίας αποτελούνταν από 1.710 λεωφορεία και 286 τρόλει, τα οποία δρομολογούνταν σε 259 λεωφορειακές γραμμές και 20 γραμμές τρόλει.
Ωστόσο η ηλικία των οχημάτων της εταιρίας είναι εξαιρετικά μεγάλη, όπως παραδέχεται και η διοίκησή της στις οικονομικές καταστάσεις του 2020: «Η εταιρία ασκεί μια σχετική περιβαλλοντική επιβάρυνση καθώς στο στόλο της ανήκουν οχήματα παλαιάς τεχνολογίας, σε ορισμένες περιπτώσεις άνω της 15ετίας, τα οποία όμως συντηρούνται κατάλληλα σε προσπάθεια αντιστάθμισης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων».
Προσθέτει επίσης ότι στο μίγμα του στόλου της διαθέτει 610 οχήματα φυσικού αερίου και 354 ηλεκτροκίνητα οχήματα, των οποίων η λειτουργία έχει μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα. Πλέον στο στόλο έχουν ενταχθεί και 293 οχήματα που η εταιρία μίσθωσε με τη μέθοδο του leasing, ενώ συγκοινωνιακό έργο στα όρια αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ εκτελούν και τα ΚΤΕΛ ύστερα από τη σχετική σύμβαση που έχει υπογραφεί με τα ΚΤΕΛ Αττικής για την παραχώρηση 60 λεωφορειακών γραμμών του δικτύου.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr