Θύμιος Λυμπερόπουλος στο ethnos.gr: Αν χρειαστεί σπάω και πόρτες, αλλά για το καλό του κλάδου πρέπει να πιάσουμε το νήμα από την αρχή
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Νέα σελίδα γυρνά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος με την επανεκλογή του στο τιμόνι του ΣΑΤΑ στέλνοντας το μήνυμα ότι πρέπει να μείνουν στο παρελθόν όσα έγιναν πριν 1,5 χρόνο με την «πραξικοπηματική» όπως την είχε χαρακτηρίσει απομάκρυνσή του από την ηγεσία του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής. Έχοντας επιστρέψει νικητής ύστερα από τις εκλογές του περασμένου Σαββατοκύριακου, ο ίδιος στέλνει μήνυμα ενότητας εκτιμώντας ότι όλες οι πλευρές θα κάνουν το ίδιο.
«Το επάγγελμα είναι προς εξαφάνιση. Γι΄ αυτό πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας. Δε θεωρώ ότι θα υπάρξει δυσκολία στο να μας συναντήσουν και να μας ακούσουν οι αρμόδιοι. Αν υπάρξει δυσκολία, εγώ σπάω και πόρτες. Αλλά για το καλό του κλάδου, πρέπει όλα να ξεχαστούν και να πιάσουμε το νήμα από την αρχή. Όταν είσαι νικητής, δε χρειάζεται να πηγαίνεις κόντρα. Θέση θα πάρουμε μετά τις συναντήσεις με το υπουργείο» λέει στο ethnos.gr.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο κλάδος του ταξί αν και μετά την ψήφιση του νόμου 4530 το 2018 «και τη φυγή της Uber» είχε δει μια αύξηση της δουλειάς έως και στο 50% στην Αθήνα, αυτό από το 2019 και μετά ανακόπηκε: «Τμηματικά και σταδιακά ο νόμος υποβαθμίστηκε, έπαψαν οι έλεγχοι, ψηφίστηκαν παράλληλοι νόμοι, όπως αυτός για την Αστυπάλαια που δίνει επιπλέον δυνατότητες στο ΙΧ να κάνει αστική μεταφορά ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με την πανδημία και την ενεργειακή κρίση, η δουλειά πλέον έχει μειωθεί πολύ».
Το καύσιμο είναι σήμερα το νούμερο ένα πρόβλημα για τους αυτοκινητιστές ταξί: «Το καύσιμο είναι η σφραγίδα στο υπό εξαφάνιση επάγγελμα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4.000 αυτοκίνητα αραγμένα γιατί δεν έχουν δουλειά. Τις καλές εποχές δούλευαν 14.000 επί δύο βάρδιες, δηλαδή 28.000 βάρδιες στο ταξί. Σήμερα δε δουλεύει δεύτερη βάρδια κανείς και ούτε το μεροκάματο έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Ο κλάδος έχει αφεθεί απροστάτευτος από την Πολιτεία».
Στις προτεραιότητες της νέας διοίκησης του ΣΑΤΑ είναι η αντιμετώπιση του οξύτατου προβλήματος των καυσίμων, ενώ σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο θα πρέπει να γίνουν κινήσεις και στην κατεύθυνση του φόρου κατανάλωσης, της επιδότησης του καυσίμου, της αύξησης στην ώρα αναμονής και στη μείωση του ΦΠΑ: «Οι σκέψεις είναι πολλές, αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να προσανατολιστούμε σε λύσεις που θα ανακουφίζουν τους αυτοκινητιστές χωρίς να πλήττουν το ευαίσθητο πελατειακό κοινό μας που επίσης δεν έχει τα προς το ζην ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει το ταξί».
Όσο για τα 200 ευρώ της επιδότησης από την κυβέρνηση, ο κ. Λυμπερόπουλος είναι ξεκάθαρος: «Τα 200 ευρώ είναι αστεία και το μόνο που κάνουν είναι να θίγουν την αξιοπρέπειά μας. Το έχω γράψει, το έχω πει: η Μαρία Αντουανέτα ήταν σε άλλες εποχές», καταλήγει.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr