Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης σε δύο γιατρούς για τον θάνατο ασθενούς
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο γιατροί καταδικάστηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για τον θάνατο, από αμέλεια, ενός 55χρονου ασθενούς.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο άτυχος άνδρας, από περιοχή της Έδεσσας, είχε απευθυνθεί τον Ιούλιο του 2016 σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, ύστερα από τραυματισμό που υπέστη στο χέρι του με αλυσοπρίονο, κατά τη διάρκεια ξυλουργικών εργασιών.
Αφού έγινε ο προεγχειρητικός έλεγχος, υποβλήθηκε σε χειρουργείο με γενική αναισθησία, αλλά με το τέλος της επέμβασης εξέπνευσε. Ο θάνατός του αποδόθηκε σε ισχαιμική καρδιοπάθεια, την οποία, όπως περιγράφεται στο κατηγορητήριο, δεν είχαν διαγνώσει οι γιατροί εξετάζοντας προεγχειρητικά το θύμα. «Παρέλειψαν να προχωρήσουν σε περαιτέρω εξετάσεις» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η εισαγγελέας της έδρας, που πρότεινε την ενοχή τους. Στους δύο γιατρούς, ο πρώτος καρδιολόγος κι ο δεύτερος αναισθησιολόγος, αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου. Στο εδώλιο του ίδιου δικαστηρίου παραπέμφθηκε να δικαστεί και τρίτος γιατρός, χειρούργος ορθοπεδικός, ο οποίος κρίθηκε αθώος.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




