ΟΑΣΑ: Διαγωνισμός για 25 ηλεκτρικά mini bus για την Αθήνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Με 25 ηλεκτρικά μικρά λεωφορεία (mini bus) σκοπεύει να ενισχύσει το στόλο των οχημάτων των συγκοινωνιών της Αθήνας ο ΟΑΣΑ, ενώ παράλληλα «τρέχει» και ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια 770 καινούριων λεωφορείων για τις ανάγκες της πρωτεύουσας και της Θεσσαλονίκης.
Ο Οργανισμός ανήρτησε πριν λίγες ημέρες κείμενο διαβούλευσης για τη διενέργεια ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας - τιμής, για την επιλογή Αναδόχου που θα αναλάβει την προμήθεια λεωφορείων και των παρελκομένων τους, με σκοπό την Ανανέωση Στόλου Αστικών Λεωφορείων, για τη μείζονα περιοχή της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός συνολικού προυπολογισμού, 11.160.000 ευρώ αφορά την προμήθεια 25 τυπικών αστικών ηλεκτρικών λεωφορείων έως 6m μαζί με 13 φορτιστές βραδείας φόρτισης.
Παράλληλα ο ανάδοχος θα αναλάβει και την εκπαίδευση του προσωπικού της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) ώστε να εξασφαλιστεί η απόλυτη εξοικείωση με το σχεδιασμό, τη λειτουργία και την ανίχνευση βλαβών των οχημάτων και των παρελκόμενων αυτών. Οπως προβλέπεται, θα πρέπει να εκπαιδευτούν τουλάχιστον πέντε άτομα σε αντικείμενα, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η οικονομική οδήγηση.
Τα οχήματα θα πρεπει να έχουν ελάχιστη αυτονομία 90 χιλιομέτρων καθώς στόχος είναι να δρομολογηθούν σε μικρές διαδρομές κυρίως του κέντρου της Αθήνας. Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης των λεωφορείων και των φορτιστών τους θα είναι έως 520 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ των μερών.
Οι επιδόσεις των λεωφορείων
Αναφορικά με τις επιδόσεις τους, τα οχήματα θα πρέπει να μπορούν να αναπτύξουν τουλάχιστον 30km/h με στάσεις, κατά μέσο όρο, ανά 300m και εμπορική ταχύτητα 15 km/h (+/-5%) με τα συστήματα κλιματισμού, εσωτερικού - εξωτερικού φωτισμού καθώς και τα υπόλοιπα βοηθητικά συστήματα του οχήματος σε λειτουργία, στην ονομαστική τους ισχύ.
Στο μεταξύ σε εξέλιξη βρίσκεται και ο διαγωνισμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορων για την προμήθεια 770 νέων λεωφορείων, προυπολογισμού 383 εκατομμυρίων ευρώ, ο οποίος έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον πέντε υποψηφίων. Ο διαγωνισμός έχει χωριστεί σε πέντε υποτμήματα με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να έχουν προκαλέσει αυτά που αφορούν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, την ώρα που για τα 100 απλά υβριδικά αστικά 12μετρα οχήματα κατηγορίας EURO VI δεν έχει υπάρξει καμία προσφορά. Ταυτόχρονα εκκρεμεί και μία προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), η οποία δεδομένου ότι αφορά μόνο ένα τμήμα του διαγωνισμού, εκτιμάται ότι δε θα επιφέρει περαιτέρω καθυστερήσεις στα υπόλοιπα.
Οι προσφορές για τον διαγωνισμό έχουν ήδη κατατεθεί και αναμένεται η επιλογή των προσωρινών αναδόχων.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr