Θεσσαλονίκη: Τον λήστεψε, του είπε ευχαριστώ και του ζήτησε συγγνώμη (vid)
Όπως δήλωσε ο ληστής στον Εύοσμο, η… ανάγκη τον οδήγησε στην παρανομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια… διαφορετική ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης σε μαγαζί με ψιλικά είδη στον Εύοσμο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το makthes.gr λίγο μετά τα μεσάνυχτα ένας νεαρός ελληνικής καταγωγής εισέβαλε σε μαγαζί με ψιλικά είδη και με την απειλή όπλου απέσπασε από τον υπάλληλο όλα τα χρήματα που περιείχε η ταμειακή μηχανή, αλλά και περισσότερα από 40 πακέτα τσιγάρα.
Ο ληστής, λίγο πριν φύγει από το κατάστημα, έδωσε το χέρι του στον υπάλληλο λέγοντας του χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τα λεγόμενα του τελευταίου, πως «δεν είμαι εγώ ο κλέφτης, η ανάγκη με έκανε, κλέφτες είναι οι πολιτικοί»!
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




