Θεσσαλονίκη: Τον λήστεψε, του είπε ευχαριστώ και του ζήτησε συγγνώμη (vid)
Όπως δήλωσε ο ληστής στον Εύοσμο, η… ανάγκη τον οδήγησε στην παρανομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια… διαφορετική ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης σε μαγαζί με ψιλικά είδη στον Εύοσμο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το makthes.gr λίγο μετά τα μεσάνυχτα ένας νεαρός ελληνικής καταγωγής εισέβαλε σε μαγαζί με ψιλικά είδη και με την απειλή όπλου απέσπασε από τον υπάλληλο όλα τα χρήματα που περιείχε η ταμειακή μηχανή, αλλά και περισσότερα από 40 πακέτα τσιγάρα.
Ο ληστής, λίγο πριν φύγει από το κατάστημα, έδωσε το χέρι του στον υπάλληλο λέγοντας του χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τα λεγόμενα του τελευταίου, πως «δεν είμαι εγώ ο κλέφτης, η ανάγκη με έκανε, κλέφτες είναι οι πολιτικοί»!
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



