Βόλος: «Μπαράζ» ληστειών σε κτηνιατρεία - Έκλεψαν κεταμίνη, ηρεμιστικά και αναισθητικά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μέσα σε μία εβδομάδα διαρρήκτες έχουν «χτυπήσει» τέσσερα κτηνιατρεία στον Βόλο και έχουν αφαιρέσει κεταμίνες, ηρεμιστικά και αναισθητικά.
Οι διαρρήξεις έχουν γίνει σε κτηνιατρεία στα Παλιά, στον Άνω Βόλο, στην 2ας Νοεμβρίου και στην Ιωάννου Καρτάλη. Οι δύο από τις τέσσερις διαρρήξεις σημειώθηκαν μέσα στο Σαββατοκύριακο. Οι δράστες παίρνουν μαζί τους και τα λάπτοπ των κτηνιάτρων.
«Κλέψανε πράγματα αξίας από τα κτηνιατρεία όπως υπολογιστές, αλλά φάνηκε καθαρά ότι “χτυπάνε” για τα φάρμακα. Εμείς χρησιμοποιούμε κεταμίνη, ηρεμιστικά και αναισθητικά καθημερινά. Άδειασαν τα κτηνιατρεία από τα φάρμακα. Για όποιον δεν ξέρει να τα χρησιμοποιήσει ο κίνδυνος είναι τεράστιος» δήλωσε στα gegonota.news ο πρόεδρος των κτηνιάτρων του Νομού Μαγνησίας, Παύλος Σταμόπουλος.
Η κεταμίνη είναι ουσία που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στην κτηνιατρική ως ταχύτατο αναισθητικό-καταπραϋντικό φάρμακο, σε μικρές δόσεις, όμως, έχει ψυχοδηλωτικές και διασχιστικές επιδράσεις.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



