Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ: Χωρίς αστικά λεωφορεία για 4 ώρες την Πέμπτη η Θεσσαλονίκη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε τετράωρη στάση εργασίας, από τις 10:00 το πρωί έως τις 2:00 το μεσημέρι, προχωρούν αύριο, Πέμπτη 26 Μαΐου, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποίησε το συνδικάτο τους, με σημερινή του ανακοίνωση. «Εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο διαλόγου και δεχθήκαμε κατ’ επανάληψη ανεκπλήρωτες δεσμεύσεις», αναφέρει το συνδικάτο εργαζομένων, υπογραμμίζοντας ότι οι κινητοποιήσεις είναι μονόδρομος.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι βασικές διεκδικήσεις των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, είναι η υπογραφή της νέας επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, το περιεχόμενο της οποίας έχει ήδη συμφωνηθεί από τον Δεκέμβριο του 2021 και η επαναφορά των δύο επιδομάτων θέσης ευθύνης και ανθυγιεινού.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



