Ασθενής ΜΕΘ εγκλωβίστηκε στο ασανσέρ του νοσοκομείου Λάρισας για μία ώρα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Απίστευτο περιστατικό καταγράφηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας καθώς ασθενής της ΜΕΘ εγκλωβίστηκε για περισσότερο από μία ώρα στο ασανσέρ.
Όπως αναφέρει το onlarissa, ασθενής της ΜΕΘ εγκλωβίστηκε για περισσότερο από μία ώρα στο ασανσέρ και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό του, ενώ λίγο νωρίτερα σε άλλο ασανσέρ κλείστηκε και ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, Γρηγόρης Βλαχάκης.
Τα περιστατικά αποδείχθηκαν «η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι», με τον διοικητή να καλεί τη συνεργαζόμενη εταιρεία για τη συντήρηση προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για την κατάσταση των ανελκυστήρων και να ερμηνεύσει τα καθημερινά προβλήματα που παρατηρούνται, ενώ έδωσε εντολή στις υπηρεσίες του Νοσοκομείου να ελέγξουν εξονυχιστικά τη σύμβαση για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



