«Όλοι δέρνουμε τις γυναίκες μας, ας μην κρυβόμαστε»: Εξοργιστική κατάθεση στη δίκη 31χρονου γυναικοκτόνου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ποινή της ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Ορκωτό Κακουργιοδικείο Ορεστιάδας στον 31χρονο συζυγοκτόνο, ο οποίος ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου την 29 ετών γυναίκα του Τζεβριέ, στις 9 Δεκεμβρίου του 2021, στην Αλεξανδρούπολη. Το δικαστήριο δεν δέχθηκε κανένα ελαφρυντικό περί πρότερου εντίμου βίου του κατηγορούμενου. Κατά τη διάρκεια της δίκης, η οποία κράτησε περισσότερες από δέκα ώρες, ο 31χρονος ισχυρίσθηκε ότι βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ και ότι είχε κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Την έντονη αντίδραση της προέδρου του δικαστηρίου προκάλεσε η κατάθεση του θείου του κατηγορουμένου, ο οποίος προσήλθε ως μάρτυρας υπεράσπισης. Σύμφωνα με τη δικηγόρο της οικογένειας του θύματος, Ανθούλα Ανάσογλου, ο μάρτυρας είπε ότι «όλοι τις δέρνουμε τις γυναίκες μας, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας … δεν είπαμε να τις σκοτώσουμε αλλά εννοείται ότι τις δέρνουμε».
Μετά τον άγριο ξυλοδαρμό η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου τέσσερις μετά άφησε την τελευταία της πνοή. Ο 31χρονος με μεγάλη καθυστέρηση την πήγε στο νοσοκομείο, όπου ισχυρίστηκε ότι η σύζυγός του έπεσε από τη σκάλα. Τα χτυπήματα που της έδωσε, της προκάλεσαν ρήξη σπλήνας και ήπατος. Η 29χρονη άφησε πίσω της τρία παιδιά.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




