Την Πέμπτη το κρίσιμο ραντεβού κυβέρνησης-αγροτών
Συνεχή διάλογο ζήτησε από τους αγρότες ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Αραχωβίτης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για το απόγευμα της Πέμπτης στις 6:30 «κλείδωσε» το ραντεβού μεταξύ του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Σταύρου Αραχωβίτη με τους εκπροσώπους της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων των αγροτών.
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Αραχωβίτης δήλωσε: «Η κυβέρνηση καλωσορίζει την απόφαση των μπλόκων να προσέλθουν στον διάλογο. Όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει ο διάλογος είναι ο μόνος δρόμος αντιμετώπισης των προβλημάτων που υφίσταται η πρωτογενής παραγωγή διαχρονικά. Ήδη έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από πλευράς κυβέρνησης προκειμένου να επιλυθούν χρονίζοντα προβλήματα των αγροτών, ενώ άλλα έχουν δρομολογηθεί και γίνονται συντονισμένες ενέργειες να αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους και των αντοχών της οικονομίας.
Ευελπιστούμε και βασιζόμαστε στην διαρκή και αγαστή συνεργασία του αγροτικού κόσμου και των οργανώσεών του, προκειμένου από κοινού να δώσουμε την ώθηση στην πρωτογενή παραγωγή. Ο διάλογος πρέπει να γίνεται χωρίς αποκλεισμούς και να είναι συνεχής».
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




