Βόλος: Αυτοκτόνησε 38χρονος ασθενής πέφτοντας από τον τρίτο όροφο νοσοκομείου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα τραγικό περιστατικό εκτιλύχθηκε στο νοσοκομείο του Βόλου όταν 38χρονος ασθενής που νοσηλευόταν στην χειρουργική πτέρυγα έπεσε στο κενό από το παράθυρο και βρήκε ακαριαία τον θάνατο. Σκηνές πανικού σημειώθηκαν στο νοσοκομείο μετά το περιστατικό με τους αυτόπτες μάρτυρες να δηλώνουν πραγματικά συγκλονισμένοι.
Η αυτοκτονία σημειώθηκε γύρω στις 14:00 το μεσημέρι κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Σύμφωνα με το gegonota.news κλήθηκε η αστυνομία, ενώ ήδη δόθηκε εντολή για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διαπιστωθεί κάτω από ποιες συνθήκες ο 38χρονος έκανε τη “βουτιά” θανάτου από το παράθυρο χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς.
- Δεν εμπνέει αισιοδοξία η φωτιά στη Λέσβο: Kαμμένα σπίτια και επιχειρήσεις - Συνδράμουν οι Ένοπλες Δυνάμεις
- Παγκόσμια οικονομία: Μεγάλη επιβράδυνση δείχνουν τα στοιχεία από Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία
- Διοικητές Νοσοκομείων: Νέο crash test για τα στελέχη των νοσοκομείων – Τρίτη αξιολόγηση για 20 διοικητές
- Στέφανος Τσιτσιπάς: Νέο «χτύπημα» στο Twitter - Τι σχολιάζει για τις κάμερες ασφαλείας
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




