Όλυμπος: Ορειβάτισσα βρέθηκε θετική στον κορονοϊό στα 2.100 μέτρα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση που βρισκόταν σε εξέλιξη από τις 11 το πρωί μεταφοράς 55χρονης γυναίκας από τον Όλυμπο και συγκεκριμένα από υψόμετρο 2.100 μέτρων. Η γυναίκα σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ ένιωσε δυσφορία, κόπωση και δυσκολία στην αναπνοή. Αμέσως ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ για συνδρομή.
Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, η γυναίκα υποβλήθηκε σε τεστ για τον κορονοϊό και βρέθηκε θετική, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική της χορηγήθηκε οξυγόνο.
Επιχείρησαν συνολικά δέκα πυροσβέστες με δύο οχήματα από την Ορειβατική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης (ΟΟΕΔ) της 2ης ΕΜΑΚ και από την ΠΥ Λιτοχώρου.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κατερίνης σε καλή κατάσταση, σύμφωνα με το ΕΚΑΒ.
- Δεν εμπνέει αισιοδοξία η φωτιά στη Λέσβο: Kαμμένα σπίτια και επιχειρήσεις - Συνδράμουν οι Ένοπλες Δυνάμεις
- Παγκόσμια οικονομία: Μεγάλη επιβράδυνση δείχνουν τα στοιχεία από Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία
- Διοικητές Νοσοκομείων: Νέο crash test για τα στελέχη των νοσοκομείων – Τρίτη αξιολόγηση για 20 διοικητές
- Στέφανος Τσιτσιπάς: Νέο «χτύπημα» στο Twitter - Τι σχολιάζει για τις κάμερες ασφαλείας
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



