ΔΕΘ 2022: Δυναμικό παρόν στην 86η Έκθεση θα δώσει η ΠΟΑΣΥ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το παρόν στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης θα δώσει την ερχόμενη Παρασκευή η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασστυνομικών. Υπαλλήλων.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Γρηγόρης Γερακαράκος, η ΠΟΑΣΥ θα δώσει το παρόν στην 86η ΔΕΘ, ενώ παράλληλα κάλεσε τα μέλη της Ομοσπονδίας «να συνεχίσουν την προσπάθεια προκειμένου να αλλάξουν την κοινωνική και την υπηρεσιακή τους ζωή».
- Allou Fun Park: Σε σοβαρή κατάσταση οι δύο από τους τέσσερις τραυματίες
- Καταγγελία δικηγόρων για αστυνομική βία στα Εξάρχεια: «Τον έπιασε από τον λαιμό, μου είπαν να βγάλω τα ρούχα» - Βίντεο ντοκουμέντο
- Ενεργειακή κρίση: Εκτακτες συνθήκες στην ΕΕ ή μια νέα πραγματικότητα;
- Αυτή θα είναι η ταινία της χρονιάς: Ουδέν Νεότερον από το Δυτικόν Μέτωπον και ξεχάστε όσα είχατε δει για τον πόλεμο στο σινεμά
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




