Καθαρίστριες στο υπουργείο Υγείας: Μας πούλησαν!
«Δεν θα τους περάσει, θα συνεχίσουμε», διαμηνύουν οι καθαρίστριες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καθαρίστριες και το πρώην εργολαβικό προσωπικό του Δρομοκαΐτειου και του «Άγιου Σάββα» βρίσκονται από το πρωί έξω από το υπουργείο Υγείας, στην οδό Αριστοτέλους. Στη συγκέντρωση που πραγματοποιούν έξω από το υπουργείο, τονίζουν ότι διεκδικούν την παράταση των συμβάσεών τους μέχρι τα τέλη του έτους και παράλληλα την έκδοση ενιαίας προκήρυξης για όλα τα νοσοκομεία, αλλά όπως καταγγέλλουν η κυβέρνηση «μας πούλησε, μάταια έως τώρα».
Αντίθετα, υποστηρίζουν ότι το σχέδιο του υπουργείου είναι να εκδώσει «σπαστές» προκηρύξεις ανά νοσοκομείο, κάτι που σημαίνει χιλιάδες αιτήσεις μέσα σε προεκλογική περίοδο, που θα δώσουν ψεύτικες ελπίδες πρόσληψης στο Δημόσιο.
«Δεν θα τους περάσει, θα συνεχίσουμε», διαμηνύουν και τονίζουν ότι διεκδικούν την εκδίωξη όλων των εργολάβων, την σύσταση νέων οργανικών θέσεων και την μονιμοποίηση συμβασιούχων, που «εργάζονται πάρα πολύ και έχουν κερδίσει τη δουλειά τους».
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




