Κτηνοτρόφος ξυλοκόπησε άγρια δύο Πακιστανούς που ζητούσαν τα δεδουλευμένα
Οι Πακιστανοί δέχθηκαν την επίθεση, επειδή ζητούσαν τα δεδουλευμένα τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο Πακιστανούς εργαζομένους σε κτηνοτροφική μονάδα της Λάρισας ξυλοκόπησαν ο εργοδότης τους και δύο ακόμα άτομα, τα οποία φέρονται να είναι μπράβοι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ).
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, οι δύο εργάτες δέχθηκαν επίθεση και ξυλοκοπήθηκαν, επειδή ζήτησαν τα δεδουλευμένα τους. Κατά την ΚΕΕΡΦΑ, ο εργοδότης και οι δύο μπράβοι, όταν χτυπούσαν τους δύο Πακιστανούς, φώναζαν, μεταξύ άλλων: «Μην ζητάς λεφτά, θα πληρώσω όποτε εγώ θέλω», «Η Αστυνομία και η Χρυσή Αυγή είναι φίλοι μου. Θα καλέσουμε τη Χρυσή Αυγή και δεν θα αφήσουμε κανένα Πακιστανό ζωντανό στη Λάρισα», «Θα σας δώσουμε να φάτε χοιρινό με το ζόρι».
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




