Θεσσαλονίκη: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα σε συναυλία της Άννας Βίσση
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι στις 21:00 ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει συναυλία της Άννας Βίσση όπου άγνωστοι τηλεφώνησαν στο 100 και ανέφεραν ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα.
Οι αστυνομικές δυνάμεις προχώρησαν σε έλεγχο της περιοχής και δεν διαπίστωσαν κάποιον εκρηκτικό μηχανισμό, σύμφωνα με πληροφορίες του voria.gr.
Έτσι η συναυλία της Άννα Βίσση θα διεξαχθεί κανονικά.
- Έκτακτα μέτρα για την ενέργεια: Σε ισχύ από 1η Δεκεμβρίου, το αργότερο - Γιατί αποφασίστηκε πλαφόν των 180 ευρώ
- Προκλητικός πάλι ο Τσαβούσογλου: «Εμείς θα αποφασίσουμε πότε θα πάμε - Η επιτυχία μας τρελαίνει την Ελλάδα»
- Επιθέσεις σε επιβάτες, βανδαλισμοί και ελλιπής αστυνόμευση: Ανασφάλεια από τις παραβατικές συμπεριφορές στα ΜΜΜ
- Ποιο είναι το προφίλ όσων κακοποιούν ζώα; Ψυχίατροι και ψυχολόγοι εξηγούν στο ethnos.gr
- Φυσικό αέριο: Αύξηση των τιμών μετά την ομιλία της φον ντερ Λάιεν
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



