Θεσσαλονίκη: Βρέθηκε και δεύτερη οβίδα σε εργοτάξιο του κέντρου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Και δεύτερη οβίδα εντοπίστηκε στο οικόπεδο της οδού Λέοντος Σοφού, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου εκτελούνται ανασκαφικές εργασίες.
Στο σημείο βρέθηκαν λίγο μετά τις 15:20 μ.μ. πυροτεχνουργοί του στρατού, ώστε να την απομακρύνουν, σύμφωνα με το grtimes.gr.
Σημειώνεται ότι η οβίδα βρέθηκε σε απόσταση λίγων μέτρων από το σημείο που είχε εντοπιστεί και η πρώτη, το μεσημέρι της Τετάρτης 21 Σεπτεμβρίου. Εκείνη ήταν οξειδωμένη και ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία από το ειδικό κλιμάκιο του στρατού.
Μεταφέρθηκε σε ειδικό χώρο και έγινε ελεγχόμενη έκρηξή της.
- «Η κυβέρνηση απαντά στις ειρηνικές διαδηλώσεις με σφαίρες» - Εκτός ελέγχου η κατάσταση στο Ιράν μετά τον θάνατο της Μαχσά Αμινί
- Συναγερμός στη Λέρο: Ναυάγιο με μετανάστες - Αγνοούνται έξι άνθρωποι
- Θεσσαλονίκη: Επικήρυξαν με 3.000 ευρώ τον άνδρα που ποδοπάτησε μέχρι θανάτου το γατάκι
- Οι τέσσερις κίνδυνοι που απειλούν την ελληνική οικονομία
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




