Σοκ στη Μαγνησία: Ζούσε για περισσότερες από 24 ώρες με τον νεκρό αδελφό της στο ίδιο σπίτι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για περισσότερες από 24 ώρες ζούσε με τον νεκρό αδελφό της μία ηλικιωμένη γυναίκα στο χωριό Άγιος Δημήτριος Ρήγα Φεραίου στη Μαγνησία.
Ο 77χρονος έφυγε από τη ζωή το απόγευμα της Τρίτης σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, από παθολογικά αίτια μέσα στην οικία του. Η ηλικιωμένη αδελφή του, με την οποία ζούσαν μαζί, παρότι κατάλαβε ότι ο 77χρονος ήταν νεκρός δεν ειδοποίησε κανέναν, όπως μεταδίδει το thenewspaper.gr.
Γείτονες της οικογένειας που αντιλήφθηκαν τι είχε συμβεί ειδοποίησαν τελικά το ΕΚΑΒ και την αστυνομία. Η κηδεία του άνδρα έγινε το απόγευμα της Πέμπτης στον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου Ρ. Φεραίου.
- Δημοσκόπηση Open: Πρώτη με μεγάλη διαφορά η Νέα Δημοκρατία - Τι λένε οι πολίτες για ακρίβεια, υποκλοπές και ποια κυβέρνηση συνεργασίας προτιμούν
- Εξεταστική: Αποχώρησε όλη η αντιπολίτευση από τη συνεδρίαση - «Άλλο ένα επεισόδιο του σκανδάλου της συγκάλυψης»
- «Ξαναζωντάνεψε» το Δάσος της Δαδιάς: Πρώτη πεζοπορία μετά τη φωτιά - Αγώνας δρόμου για τα έργα αποκατάστασης και κίνδυνος διάβρωσης
- Κομισιόν: Εξετάζει την επιβολή πλαφόν στο πετρέλαιο και νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




