Λάρισα: Πατέρας και μητέρα καταδικάστηκαν για την κακοποίηση των κοριτσιών τους - Ποινές φυλάκισης με αναστολή
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένοχους έκρινε αμφότερους τους γονείς το Δικαστήριο χθες στη Λάρισα στην υπόθεση της ενδοοικογενειακής βίας σε βάρος των κοριτσιών τους.
Ο πατέρας έλαβε ποινή φυλάκισης 17 μηνών με τριετή αναστολή για το αδίκημα της σωματικής βλάβης και της εξύβρισης σε βάρος της 24χρονης κόρης του. Στη μητέρα επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 4 μηνών με τριετή αναστολή για το αδίκημα της εξύβρισης. Η μητέρα έχει ακόμη μια καταδίκη για παράνομη κατακράτηση (κλείδωσε τις κόρες της στο πλυσταριό).
Η επιμέλεια των δυο ανήλικων κοριτσιών, 18 κ 16 ετών, παραμένει στην ενήλικη κόρη και τώρα αναζητείται από τους ανθρώπους που στηρίζουν τα κορίτσια τρόπος για τη στέγασή τους σε άλλο χώρο.
Στην ιατροδικαστική του έκθεση ο ιατροδικαστής Χρήστος Κραβαρίτης είχε διαπιστώσει κακώσεις που παραπέμπουν σε επικίνδυνες σωματικές βλάβες στην 24χρονη κοπέλα και παλαιότερο κάταγμα που επίσης προκλήθηκε με επικίνδυνο τρόπο.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



