Θεσσαλονίκη: Τους έπιασαν την ώρα που έκλεβαν χαλκό από σταθμό του μετρό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για κλοπή καλωδίων χαλκού από εργοτάξιο κατασκευής του μετρό, στη Θεσσαλονίκη, συνελήφθησαν τρία άτομα, στην ευρύτερη περιοχή της οδού Γιαννιτσών.
Πρόκειται για Βούλγαρους, ηλικίας 22, 18 και 17 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου για διακεκριμένη κλοπή.
Ειδικότερα, τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 9 Οκτωβρίου, οι συλληφθέντες έγιναν αντιληπτοί να αφαιρούν καλώδια χαλκού με τη χρήση κόφτη, από εργοτάξιο κατασκευής του μετρό στην οδό Μοναστηρίου, τα οποία πέταξαν, όταν είδαν τους αστυνομικούς.
Μετά από έρευνα προέκυψε ότι οι συλληφθέντες την περασμένη εβδομάδα αφαίρεσαν από τον ίδιο χώρο καλώδια χαλκού μήκους 900 μέτρων, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι ανέρχεται σε περίπου 11.000 ευρώ, ενώ σε όχημα που επέβαιναν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο κουκούλες τύπου full face και ένας κόφτης.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



