Θεσσαλονίκη: Ριφιφί σε κατάστημα ΟΠΑΠ - 7.500 ευρώ η λεία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ριφιφί σε πρακτορείο ΟΠΑΠ πραγματοποίησαν άγνωστοι δράστες τα ξημερώματα της Τρίτης 11 Οκτωβρίου και πήραν το χρηματοκιβώτιο του καταστήματος, μέσα στο οποίο υπήρχαν 7.500 ευρώ και κάποια σκρατς.
Το ριφιφί σημειώθηκε στην οδό Λαγκαδά, στη Δυτική Θεσσαλονίκης, ενώ ο δράστης ή οι δράστες μπήκαν στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ από διπλανό εγκαταλελειμμένο κατάστημα, αφού πρώτα έσκαψαν και άνοιξαν τρύπα στον τοίχο.
Ο δράστης ή οι δράστες αναζητούνται από την αστυνομία.
- Πώς τα εκδικητικά ρωσικά χτυπήματα εναντίον αμάχων φέρνουν νέα φρικτή τροπή στον πόλεμο της Ουκρανίας
- Αποκαλυπτικά στοιχεία: Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες για βενζίνη το χρόνο – Οι φθηνότερες και οι ακριβότερες χώρες
- Προσωπικός γιατρός: Πότε ανοίγουν οι συμβάσεις για ένταξη γιατρών 10 ειδικοτήτων - Πόσοι έχουν εγγραφεί
- Ανατριχίλα στη Βρετανία: Νοσοκόμα κατηγορείται ότι σκότωσε 7 μωρά – Τους έβαζε ινσουλίνη στο γάλα!
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



