Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στο 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, στη Δυτική Θεσσαλονίκη, έγινε από άγνωστο άτομο στην Άμεση Δράση, στις 12:40 το μεσημέρι της Τρίτης 11 Οκτωβρίου.
Αμέσως έφτασαν στο σημείο αστυνομικοί, ενω σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία εκκένωσης του σχολείου από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ειδικοί πυροτεχνουργοί της ΕΛΑΣ «χτενίζουν» το χώρο, μήπως εντοπίσουν οποιοδήποτε ύποπτο αντικείμενο.
- Σοκαριστικό βίντεο: Η στιγμή που ρωσικοί πύραυλοι εκρήγνυνται σε δρόμο του Ντνίπρο της Ουκρανίας
- Συμβουλές από τον Σόιμπλε ενόψει χειμώνα: Φορέστε καναδυό πουλόβερ – Κακομαθημένοι οι Γερμανοί
- Hot spot ψηφιακών νομάδων η Θεσσαλονίκη: Πόλος έλξης ακόμη και για στελέχη μεγάλων πολυεθνικών
- Ζέτα Μακρυπούλια: «Εξετάζομαι και εδώ;» δήλωσε στις κάμερες - Τι κατέθεσε στη δικαστική αίθουσα
Διαβάστε ακόμη
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



