Θεσσαλονίκη: Άνδρας έκλεψε αλυσίδα από επιβάτιδα του ΟΑΣΘ κι έσπασε το παράθυρο για να διαφύγει
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επεισοδιακό περιστατικό έλαβε χώρα το απόγευμα της Τρίτης (25/10) σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Πιο συγκεκριμένα, σε λεωφορείο της γραμμής 1Χ, που έφτανε στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό άτομο, αφαίρεσε αλυσίδα από λαιμό επιβάτιδας και αμέσως έγινε αντιληπτός από τους υπόλοιπους επιβάτες.
Αμέσως ο οδηγός έκλεισε τις πόρτες και κλήθηκε η Αστυνομία, ωστόσο ο άνδρας έσπασε ένα παράθυρο και διέφυγε πεζός.
Η ΕΛ.ΑΣ. εξαπολύει έρευνες για τον εντοπισμό του.
- Νέα Δημοκρατία: O κύκλος των χαμένων στελεχών - Η διαγραφή Πάτση και όσοι προηγήθηκαν
- Διαπέρασαν τζαμαρία με αυτοκίνητο και έκλεψαν κοσμήματα αξίας 120.000 ευρώ - Βίντεο ντοκουμέντο από τη δράση εγκληματικής οργάνωσης
- Καιρός: Καλοκαιρινός και σήμερα - Στους 29 ο υδράργυρος
- Φυσικό αέριο: Κόφτης στις επιδοτήσεις μετά τη βουτιά των τιμών - Τι θα γίνει το Νοέμβριο
- Μερική έκλειψη ηλίου: Απίθανα στιγμιότυπα από το εντυπωσιακό φαινόμενο
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




