Μαγνησία: Κατέβασαν και έσκισαν την ελληνική σημαία από νηπιαγωγείο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άγνωστοι κατέβασαν και έσκισαν την ελληνική σημαία που κυμάτιζε σε ένα νηπιαγωγείο στην περιοχή των Καναλιών, στην Μαγνησία.
Το συμβάν εκτιμάται πως συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν το νηπιαγωγείο δεν λειτουργούσε. Έως και την Παρασκευή το μεσημέρι, η ελληνική σημαία κυμάτιζε στο σχολικό προαύλιο, ενόψει και του εορτασμού της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
Όταν οι εκπαιδευτικοί πήγαν στο νηπιαγωγείο τη Δευτέρα, ήρθαν αντιμέτωποι με τον βανδαλισμό. Η ελληνική σημαία έλειπε από τον ιστό και στη θέση της υπήρχαν περασμένα το ένα πάνω στο άλλο, πέντε λάστιχα αυτοκινήτου.
- Αδιανόητες δηλώσεις Πάτση μετά τη διαγραφή: «Αφού είναι νόμιμο τότε τι συζητάμε;»
- Κατατέθηκε η τροπολογία για το «καλάθι του νοικοκυριού»
- 6 συγκλονιστικές ιστορίες του Χόλιγουντ: Η απάνθρωπη μητέρα της Νάταλι Γουντ, ο απαίσιος Φρανκ Σινάτρα, η δολοφόνος κόρη της Λάνα Τέρνερ
- Τέλη κυκλοφορίας: Αντίστροφη μέτρηση για την ανάρτηση - Πότε πληρώνονται, ποιοι εξαιρούνται
- Διαλεκτική: Από τον Σωκράτη έως τον Elon Musk – Τι σημαίνει η λέξη που έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες;
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




