Σοκαρισμένη η Καλαμάτα από την αυτοκτονία ζευγαριού στα Λέικα: Είχαν αφήσει σημείωμα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε αυτοκτονία αποδίδουν οι αστυνομικές Αρχές τους θανάτους του ηλικιωμένου ζευγαριού σε νταμάρι στα Λέικα, στην Καλαμάτα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr, ο 70χρονος βρέθηκε νεκρός στα 70 μέτρα βάθους και η 68χρονη σύζυγός τους σε άλλο σημείο. Το ζευγάρι φαίνεται πως αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες, ενώ άφησαν και σημείωμα πριν το τέλος.
Η τοπική κοινωνία είναι συγκλονισμένοι από την διπλή αυτοκτονία, καθώς ο 70χρονος ήταν και γνωστός εργολάβος της περιοχής.
Οι έρευνες της αστυνομίας παραμένουν σε εξέλιξη.
- Πυροβολισμός 16χρονου: Διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα για την προφυλάκιση του κατηγορούμενου αστυνομικού
- Φωτιά στο Μάτι: «Και που σώθηκα είναι σαν να έχω πεθάνει» - Η δίκη συνεχίζεται με μαρτυρίες-«γροθιά» στο στομάχι
- Έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων από την ΕΜΥ: Έρχονται ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι
- Πληθωρισμός: Μείωση στο 8,5% τον Νοέμβριο - Παραμένει η ακρίβεια
- Μουντιάλ 2022: «Ο θάνατος είναι μέρος της ζωής, είτε στην δουλειά είτε στον ύπνο», είπε ο υπεύθυνος της διοργάνωσης για τον θάνατο ενός ακόμα εργάτη
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



