Ολικό black out στην Κω μετά από βλάβη στο εργοστάσιο της ΔΕΗ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο «σκοτάδι» βρίσκεται ολόκληρη η Κως, λόγω ζημιάς στο εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Μαστιχάρι.
Η διακοπή ρεύματος ξεκίνησε γύρω στις 17:00 και η ηλεκτροδότηση επανέρχεται σταδιακά, σύμφωνα με το kosnews24.gr.
Εκτός από την Κω, διακοπές ρεύματος αντιμετωπίζουν η Κάλυμνος, η Λέρος αλλά και οι Λειψοί.
- Νέα πρόκληση από Ερντογάν: «Καθίστε φρόνιμα και δεν θα σας χτυπήσουμε με πυραύλους»
- Δημητρακόπουλος για Καϊλή: Ίσως έχουμε εξελίξεις και πριν τις 22 Ιανουαρίου - Δεν στοιχειοθετείται το αδίκημα της δωροδοκίας
- Βασίλης Τόπαλος: Στο «μικροσκόπιο» ο τελευταίος αγώνας του 16χρονου - Όσα εξηγεί πρώην προπονητής της εθνικής Πυγμαχίας
- Ομίχλη ακτινοβολίας σε Φλώρινα και Νευροκόπι: Εντυπωσιακές δορυφορικές εικόνες – Πώς δημιουργείται το φαινόμενο
- Βιομηχανία: Ενεργειακή ανάσα δίνει η εξαίρεση των διμερών συμβολαίων από το πλαφόν
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



